L’estudiant de doctorat Lisard Iglesias parla sobre polifenols al Pint of Science

En el context del festival internacional de divulgació científica "Pint of Science", en Lisard Iglesias Carres, investigador predoctoral del Grup de Recerca en Nutrigenòmica de la URV, va realitzar una xerrada titulada "Polifenols per a mi: ahir, avui i demà" sobre quins factors poden modular com es metabolitzen els compostos fenòlics. Així, es va exemplificar com l'estat de salut, el gènere o l'edat del consumidor afecten significativament a com aquests compostos naturals són transformats. Aquests estudis, emmarcats dins les línies d'investigació del Grup de Recerca en Nutrigenòmica, permeten relacionar com aquests canvis poden afectar als efectes beneficiosos dels consum de compostos fenòlics.

Pujar